woensdag 26 september 2012

Diana gaat hardlopen met Evy Gruyaert



Diana gaat hardlopen met Evy Gruyaert  . 

19 augustus 2012  ben ik Cold Turkey gestopt met roken.  En om te voorkomen dat ik heel erg veel zou gaan aankomen, omdat je dit toch veel hoort van anderen, ben ik meteen iets gaan zoeken wat mij extra in beweging zou brengen.

Mijn conditie is nou niet al te best dus een beetje meer opbouwen zou niet verkeerd zijn.
Ik heb me meteen ingeschreven bij een sportschool hier in Nijmegen zodat ik daar nu het hele jaar onbeperkt terecht kan.

Tot ik van mijn Nichtje hoorde over hardlopen met Evy Gruyaert  .
Het is eigenlijk een  cursus hardlopen voor beginners.
Ik had nog nooit gehoord van deze naam, maar raakte wel meteen enthousiast toen ze vertelde dat  Evy een soort van  Personal trainer /coach  is die je dan via je Mp3 speler aanmoedigt en precies verteld wat je moet doen.
Ze vertelt hoe lang je moet hardlopen of wanneer je even een stukje mag wandelen.
Dit alles in combinatie met heerlijke opswepende muziek, dit motiveert je enorm tijdens het harlopen .

Nou hier had ik wel oren na!
Dat zou toch geweldig zijn , ze zeggen dat iedereen het kan leren als je de lessen van Evy goed volgt zou je na 28 lessen gewoon 5 kilometer aan een stuk kunnen lopen !
Ik zag mezelf ineens al helemaal aan de Mariekenloop meedoen in Nijmegen.
Ik heb meteen een paar goede hardloopschoenen gekocht en een paar goede sokken.
Ik heb alle bestanden van rennen met Evy gedownload op mijn Mp3 speler gezet en kon gaan beginnen.

Vandaag deze dag zit ik gewoon al op les 12 en kan zeggen het gaat heel erg goed!
Ik heb zelfs al 5 minuten achterelkaar gelopen, dit had ik 5,5 week terug nooit durven dromen hoor.
Je bouwt zo snel je conditie op dat is niet normaal, als ik kijk hoe ik in les 1 die 1 minuut rende of nu die 5 tjee wat een verschil.

Ik had nooit gedacht dat ik  hardlopen ooit nog leuk zou gaan vinden.
Dit is echt een uitkomst en kan het iedereen aanbevelen .
Gezien mij enthousiasme  en ik nogal veel deel op Facebook , zijn er al veel mensen die mij hebben gevraagd waar ze de bestanden van Evy kunnen vinden om ook te gaan beginnen met Evy.
Ik zal je eerlijk zeggen ,ik ben super trots op mezelf , gestopt met roken , gaan hardlopen en ook nog eens heel gezond gaan eten.
Ik kan het iedereen aanbevelen, je voelt je echt een stuk beter ! 


Je  kunt de mp3 bestanden van Evy Start to Run
  HIER  vinden  en downloaden .


Start to Run met Evy .






Hardlopen met de podcasts van Evy is een echte hype op dit moment.
Doe jij ook mee ??





2 opmerkingen:

  1. he diaan en zo is het je bent zo goed bezig dat is ook echt iets om trots op te zijn dat ben ik ook op je je moet een balans vinden in jou leven in wat jij leuk vind en waar jij je het beste bij voelt in combinatie met jou gezinnetje en jou werk dan ben je in het reine en kun je alles aan xx ess

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat Lief Esther ,

    Ja zo is het helemaal! Balans vinden .

    Liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert. Groetjes Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...