dinsdag 7 augustus 2012

Spiegeltje


Spiegeltje wat ben je mooi. Je geeft mij innerlijke rijkdom en rust.
Als ik in jouw, spiegeltje, kijk zie ik mijzelf staan. Ik voel de warmte en de liefde.
Voor jou wil ik leven. Voor jou wil ik gaan. Wat hou ik veel van jou.
Via jou leer ik mijzelf kennen, Spiegeltje. Je geeft mij zoveel inzicht.
Ik zie je kracht en kwetsbaarheid niet alleen : Ik voel en weet het ook
Mijn vermogen en mijn onvermogen, zie ik in jou weerspiegeld.
Pijn, angst, gedachtes, gevoel en emoties vormen mij tot wie ik nu ben.
Dat is lang niet altijd even gemakkelijk om aan te gaan en los te laten.
Geluk zit in jezelf. We zijn geneigd het geluk in de ander te zoeken…
Wees lief voor jezelf. Zorg goed voor jezelf en neem jezelf goed in bescherming.
Overal waar jij bent ben ik ook, Spiegeltje. Ik draag je met mij mee in mijn hart.
Bij jou mag ik zijn wie ik in diepste wezen ben. Dat geeft mij lucht en ruimte.


Bert Vijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert. Groetjes Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...