dinsdag 7 augustus 2012

Paden



Ik heb een engel gevonden,
Zoals er maar een bestaat,
Die er is, in al mijn dagen,
En altijd naast me staat.

De paden zijn niet recht,
De paden zijn soms zo krom en alleen,
Maar het zijn paden, die zijn echt,
En alleen diep in mij weet ik,….”waarom”.

Aan het einde van het pad, flonkert een licht,
Maar voor dat ik er ben,…..moet ik ernaartoe,
verlangend, komt het licht in mijn zicht,
en zie nu duidelijk wat ik doe.

Ieder stap die ik maak,…..krijg ik meer lucht,
Iedere stap die ik maak,…..ruim ik op,
Iedere stap die ik maak,……maak ik met een zucht,
Iedere stap die ik maak,……zet mijn gevoel op zijn kop.

Maar ook iedere stap die ik maak,……ben ik niet alleen,
Jij bent bij me,……jij lieve engel,
Dat voel ik nu iedere stap beter, dan de stap voorheen.

Houd mijn handen beiden,
Met kracht omvat,
Samen met mijn engel kan ik verder.
Op het pad naar mijn hart.

lavendel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert. Groetjes Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...